WHYTE E-160 S V2 ROZM. L MATTE DIESEL BLUE 2022

Dostępność: Mała ilość
Cena: 31 299,00 zł 31299.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Specyfikacja techniczna

Model WE160S0XSV2

Opis

Rocznik 2021 Kategoria Full Suspension
eBikes
Silnik Bosch Performance Line CX (Gen 4). 85 Nm max Torque, 250 W nominal power, 2.79 kg 4 Power settings including progressive eMTB mode which automatically adjusts the support Bateria Bosch 625 Wh internal PowerTube. Reaches full charge in 5 hours with supplied 4A Compact Charger, 80% charge from 0 in 2.5 hours Wyświetlacz Bosch Purion Kolor Matt Diesel with Light Blue & Slate Rama 6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, Custom Drawn, Tapered Headtube, Internal Cable Routing, Shape.it Link and 12mm X 148mm Boost Dropouts Rodzaj ramy Aluminiowa Przedni widelec (skok): 160 mm Tylny amortyzator RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir, Fast Black Coating, Adjustable Rebound, 2 position compression adjustment Przedni amortyzator RockShox ZEB 27.5", 160mm Travel, 44mm Offset, DebonAir, Charger R Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate Główka ramy FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings Tylna piasta Alloy, E-bike specific, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Through Axle, 32 Hole Przednia piasta Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Through Axle, 31mm Torque Caps, 32 Hole Szprychy DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples Obręcze WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, Asymmetric, Sleeved Joint, Super Tough Construction, Tubeless Ready, 32 Hole Koło 27,5" Opona przednia Maxxis Assigai WT, TR, 27.5” x 2.5” 120TPI, EXO+ Casing, 3C Maxx Grip, Dual Compound, Opona tylna Maxxis Minion DHR II WT, TR, 27.5” x 2.4” 2x120TPI, Double Down, 3C Maxx Terra, Dual Compound, Folding Bead, Dźwignie przerzutek SRAM GX-E Eagle, Single Click, MMX, 12 Speed Przedni mechanizm N/A Tylni mechanizm SRAM GX Eagle, 12 Speed Kaseta SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 Speed Łańcuch SRAM GX Eagle, 12 Speed Korba SRAM EX1, 165mm, ISIS with X-SYNC 2, Direct Mount 36T for Bosch Performance Line CX, Black Suport N/A Sztyca Whyte drop.it Adjust, 30.9mm, XS/S 120-150mm Travel, M/L 140-170mm Travel, XL 170-200mm Travel, MMX Paddle Remote Lever Siodełko Fizik Terra Aidon, 145mm wide, Wingflex, S-Alloy Mobius rail Kierownica Whyte Custom 6061 Alloy, 30mm Rise, 35mm Bar Bore, 780mm Wide Mostek Whyte Enduro Stem, 35mm Bar Bore, 35mm Extension Gripy Whyte Lock-on Enduro Grip Przednie hamluce SRAM Guide GE, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 220mm Rotor Tylne hamulce SRAM Guide GE, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 200mm Rotor Dźwignie hamulców SRAM Guide RE, MMX Pedały brak Ustawienie zawieszenia 55mm, Sag 14mm (25%) to 17mm (30%) Długość montażowa dampera 210mm Tylne zawieszenie (skok): 150mm


Whyte E-160 V2 to w zasadzie lifting wersji V1. Zawieszenie w E-160S stanowią najnowszy widelec RockShox ZEB 27.5" 160mm, z offsetem 44mm i świetną sztywność oraz damper RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir (150mm). Nowość stanowi Shape It Link* montowany w standardzie. Pozycja w jakiej zamontowany jest Shape.it link fabrycznie podnosi suport od ziemi o 4mm wyżej (w porównaniu do roweru bez Shape.it link). W celu obniżenia o 4 mm suportu, czyli uzyskania bardziej progresywnej geometrii wystarczy wykręcić shape.it link, obrócić go o 180 stopni i zamontować ponownie (filmowa instrukcja poniżej). Można także dokupić drugą wersję czyli "shape.it link Up",  który podnosi suport o 4 lub 12 mm powyżej ziemi (w porównaniu do roweru bez Shape.it link).


Napęd SRAM GX Eagle oraz hamulce SRAM Guide GE z tarczami 220mm to zestaw gwarantujący najwyższą jakość. Opracowaliśmy mocniejsze koła, wykorzystując nowe, dedykowane dla rowerów elektrycznych asymetryczne obręcze WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, które mają grubsze ścianki i wykorzystują połączenie tulejowe. Model występują w całym zakresie rozmiarów czyli od XS do XL. Zmieniono opony na Maxxis: Assigai WT i Minion DHR II. Zmieniono siodełko na Fizik Terra Aidon, oraz gripy. A jak oceniacie zmianę koloru na Matt Diesel? Dla nas bomba!


Silnik Bosch Gen 4 o wysokim momencie obrotowym jest super-kompaktowy i zapewnia wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, które symuluje normalne pedałowanie, a obawa o zasięg nie powinna stanowić problemu, ponieważ standardowo montujemy potężny akumulator 625 Wh. W MY21 moment obrotowy silnika został zwiększony do 85 Nm, a tryb e-MTB ma wiele ulepszonych funkcji. Więcej o systemie Bosch Performance Line przeczytacie tutaj>>> (i przekierowanie do tej podstrony o Bosch)


.


*Shape It Link to specjalnie zaprojektowany Shock Extender tak, aby pasował do wszystkich rowerów Whyte z pełnym zawieszeniem, wyposażonych w standardowy Shock Extender. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz indywidualnie dostosować rower do swojego stylu jazdy i terenu w jakim będziesz się chciał poruszać. Zmieniasz wtedy wysokość suportu od ziemi oraz kąt główki ramy (tabela w załącznikach). Niemniej nie ma to wpływu na przełożenie dźwigni lub kinematykę zawieszenia.



XS S M L XL 4’7″ – 5’3” 5’3” – 5’6″ 5’6” – 5’10″ 5’10” – 6’2″ 6’2” – 6’6″ 145 – 160 cm 160 – 168 cm 168 – 178 cm 178 – 188 cm 188 – 198 cm

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl