TREK RAIL 9.7 NX EU ROZM. L CZ-BK 2021
Opis
Rail 9.7 to elektryczny rower górski o dużym skoku zawieszenia, z którym szybciej dotrzesz do tego, co daje Ci najwięcej radości. Wrażenia z jazdy na nim nie różnią się w niczym od naszych najbardziej żywiołowych rowerów na szlaki i oferuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne na szlaki. Wyróżnia się za to nowym, mocnym napędem Bosch, który pędzi na podjazdach, dzięki czemu mniej czasu się męczysz, a więcej cieszysz.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz niezwykle sprawnego elektrycznego roweru górskiego o dużym skoku zawieszenia zbudowanego z myślą o pokonywaniu trudnych technicznie tras i wielkich skoków tak samo wygodnie jak tradycyjne rowery na szlaki. Szukasz lekkiej i responsywnej ramy z włókna węglowego OCLV Mountain.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain Carbon, w której całkowicie ukryto akumulator 625 Wh, widelec RockShox Yari RC ze skokiem 160 mm, amortyzator tylny RockShox Deluxe Select+ ze skokiem 150 mm, silnik Performance Line CX 250W, który wspomaga użytkownika do prędkości 25 km/godz. oraz kontroler Kiox. Napęd 1x12 SRAM NX Eagle, sztyca regulowana Bontrager Line, potężne 4-tłoczkowe hamulce pozwalające zachować pewność siebie podczas zjazdów i koła Bontrager Line Comp 30 29er w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.
Ostatnie słowo
Rail 9.7 trafia idealne połączenie osiągów włókna węglowego i wspaniałej ceny. Wyposażony jest w wysokiej jakości osprzęt na szlaki i mocny napęd Bosch, dzięki czemu możesz zaatakować trudny teren, a potem od razu podjechać ze wspomaganiem.
-
Nowy, jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i wydajniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór
-
Rail pędzi w dół szlaków tak samo sprawnie jak jego nieelektryczni bracia, a do tego podwiezie Cię na szczyt, więc nie potrzebujesz busa lub wyciągu
-
Kontroler Kiox z kolorowym wyświetlaczem przekazuje informacje dotyczące jazdy, nawiązuje łączność z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth® oraz ma wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą
-
Zbudowany z zastosowaniem identycznych rozwiązań technologicznych w ramie jak Remedy i Slash, na przykład regulowanej geometrii Mino Link, rury dolnej Straight Shot poprawiającej sztywność i układu Active Braking Pivot (ABP)
-
System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi a dodatkowo możesz założyć koszyk na bidon
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej witrynie w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów.
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, ogranicznik Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control RC, zoptymalizowany dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Deluxe Select+, 230 x 57,5 mm |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Zacisk tylny | |
Opona | Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60” |
*Element opony | Size: S, M, L, XL |
Size: S, M, L, XL | |
Taśma na obręcz |
Manetka | SRAM NX Eagle, jedno kliknięcie, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM NX Eagle |
Korba | SRAM X1 1000, 36T, 165 mm długości |
Kaseta | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM NX Eagle, 12-biegowa |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Size: S |
Size: M, L, XL | |
Kierownica | Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | |
*Wspornik kierownicy | Size: S, M, L, XL |
Size: S, M, L, XL | |
Stery | Wbudowana ochrona Knock Block, zakres 58 stopni, uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano M6120 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT76, 203 mm, na 6 śrub |
Bateria | Bosch PowerTube 625 |
---|---|
Ładowarka | Standardowa ładowarka Bosch 4 A (220-240 V) |
Sterownik | Bosch Kiox z zabezpieczeniem antykradzieżowym |
Silnik | Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. wspomagania |
Waga | M - 22.77 kg / 50.20 lbs (z dętkami) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Rozmiar& dopasowanie
Odpowiednie dopasowanie roweru jest niezbędne dla osiągnięcia najwyższej wydajności i komfortu. Poniżej podajemy rozmiary i dane dotyczące geometrii, jednak służą one jedynie ogólnym celom porównywania produktów. Aby idealnie dopasować rower, należy odwiedzić sklep Trek, gdzie specjalista pomoże dobrać odpowiedni rower i rozmiar do Państwa indywidualnych potrzeb.
Wszystkie wymiary zostały podane w centymetrach, chyba, że adnotacja stanowi inaczej.
Numer rozmiaru ramy | Oznaczenie rozmiaru ramy | Położenie geometryczne | Rozmiar kół | A — Rura podsiodłowa | Efektywny kąt rury podsiodłowej | C — Długość główki ramy | D — Kąt główki ramy | E — Efektywna długość górnej rury | F — Wysokość osi suportu | G — Obniżenie suportu | H — Długość widełek | I — Przesunięcie | J — Trail | K — Rozstaw kół | L — Przekrok | M — Rozstaw ramy | N — Wysokość ramy | Długość wspornika kierownicy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
15.5 | S | Wysokie | 29" | 41.0 | 75.0° | 10.5 | 64.9° | 58.7 | 34.4 | 2.9 | 44.7 | 4.3 | 12.7 | 119.5 | 75.8 | 42.5 | 62.3 | 4.0 |
15.5 | S | Niskie | 29" | 41.0 | 75.0° | 10.5 | 64.5° | 58.8 | 33.9 | 3.5 | 44.8 | 4.3 | 13.1 | 119.6 | 75.3 | 42.0 | 62.6 | 4.0 |
17.5 | M | Wysokie | 29" | 42.0 | 75.0° | 10.5 | 64.9° | 61.1 | 34.4 | 2.9 | 44.7 | 4.3 | 12.7 | 122.0 | 77.0 | 45.0 | 62.2 | 5.0 |
17.5 | M | Niskie | 29" | 42.0 | 75.0° | 10.5 | 64.5° | 61.3 | 33.9 | 3.5 | 44.8 | 4.3 | 13.1 | 122.1 | 76.5 | 44.5 | 62.6 | 5.0 |
19.5 | L | Wysokie | 29" | 45.0 | 75.0° | 11 | 64.9° | 63.3 | 34.4 | 2.9 | 44.7 | 4.3 | 12.7 | 124.3 | 76.7 | 47.0 | 62.7 | 5.0 |
19.5 | L | Niskie | 29" | 45.0 | 75.0° |
Opinie o produkcie (0)
Pokaż pełną wersję strony
|