Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Chcesz roweru, który będzie dostosowywał się do Ciebie na szlaku, a jednocześnie jest wystarczająco wszechstronny, by nadawać się na codzienne dojazdy do szkoły, pracy czy na zakupy.
Chcesz roweru, który będzie dostosowywał się do Ciebie na szlaku, a jednocześnie jest wystarczająco wszechstronny, by nadawać się na codzienne dojazdy do szkoły, pracy czy na zakupy.
Lekka aluminiowa rama z nowoczesną geometrią do jazdy po szlakach i wewnętrznym prowadzeniem przewodów, które chroni linki i przewody, a jednocześnie nadaje rowerowi elegancji. Widelec RockShox ze sprężyną powietrzną, która jest lżejsza i bardziej elastyczna niż standardowa, szeroki zakres przełożeń SRAM i potężna siła hamowania hydraulicznych hamulców tarczowych.
Marlin 8 to progresywny rower na szlaki gotowy do zdobywania umiejętności na singlach i wyzwań codziennego życia. Ma mnóstwo świetnych, przydatnych funkcji, które pozwolą Ci rozwijać umiejętności przez lata.
*Rama | Rozmiar: XXS , XS Alpha Silver Aluminum, zakrzywiona rura górna, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm |
---|---|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Alpha Silver Aluminum, wewnętrzne prowadzenie linek tylnej przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135 x 5 mm | |
*Widelec | Rozmiar: XXS RockShox Judy Silver, sprężyna Solo Air, regulacja powrotu, blokada skoku hydrauliczna TurnKey, 42 mm przesunięcia dla kół 27,5”, zacisk QR 100 mm, 80 mm skoku |
Rozmiar: XS , S RockShox Judy Silver, sprężyna Solo Air, regulacja powrotu, blokada skoku hydrauliczna TurnKey, 42 mm przesunięcia dla kół 27,5”, zacisk QR 100 mm, 100 mm skoku | |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL RockShox Judy Silver, sprężyna Solo Air, regulacja powrotu, blokada skoku hydrauliczna TurnKey, 46 mm przesunięcia dla kół 29”, zacisk QR 100 mm, 100 mm skoku | |
Maks. kompatybilny skok widelca | 120mm, XXS: 80mm |
Piasta przednia | Formula DC-20 LW, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
---|---|
Piasta tylna | Formula DC-22LW, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, zacisk QR 135 x 5 mm |
Zacisk tylny | Oś przelotowa Bontrager Switch |
Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
*Opona | Rozmiar: XXS Maxxis Ardent, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, oplot EXO, stopka zwijana, 60 tpi, 26 x 2,40” |
Rozmiar: XS , S Maxxis Ardent, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, oplot EXO, stopka zwijana, 60 tpi, 27,5 x 2,40” | |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Maxxis Ardent, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, oplot EXO, stopka zwijana, 60 tpi, 29 x 2,40” | |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,40" (XXS: 26 x 2.40", XS i S: 27,5 x 2,40"), Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
Manetka | SRAM SX Eagle, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM SX Eagle |
*Korba | Rozmiar: XXS SRAM SX Eagle, zębatka stalowa 30T, lina łańcucha 49 mm, 155 mm długości |
Rozmiar: XS , S , M SRAM SX Eagle, zębatka stalowa 30T, lina łańcucha 49 mm, 170 mm długości | |
Rozmiar: ML , L , XL , XXL SRAM SX Eagle, zębatka stalowa 30T, lina łańcucha 49 mm, 175 mm długości | |
Wkład suportu | Truvativ Powerspline, 73 mm, gwintowane, łożysko uszczelniane, oś 118 mm |
Kaseta | SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM SX Eagle, 12-rzędowy |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, 2x: 36/22 |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XXS , XS , S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości |
Rozmiar: M TranzX JD-YSP18, 130 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości | |
Rozmiar: ML , L , XL , XXL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości | |
*Kierownica | Rozmiar: XXS , XS Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm |
Rozmiar: S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm | |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm | |
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XXS , XS , S Bontrager Comp, 31,8 mm, 7 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości | |
Rozmiar: XL Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości | |
Rozmiar: XXL Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości | |
Stery | Półzintegrowane, 1–1/8” |
Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XXS , XS , S , M , ML , L , XL , XXL Shimano RT26, na 6 śrub, 160 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Shimano RT26, na 6 śrub, 180 mm | |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 180mm (XXS: 160mm), Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M – 14,29 kg / 31,51 lbs |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.