Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

ZWROTY i REKLAMACJE

 

Każdy zakupiony u nas towar(rower lub akcesoria) można zwrócić w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest w pełni sprawny towar, nie noszący żadnych śladów użytkowania, kompletny we wszystkie część i w oryginalnym opakowaniu.

Dodatkowo do towaru należy dołożyc:

 

  • dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu),
  • nr konta
  • datę zakupu towaru,
  • opis nieprawidłowości/wadliwości towaru lub przyczyny zwrotu

 

lub

 

 

Formularz odstąpienia od umowy

 

 


 Zwrot  niespełniający wyżej wymienionych warunków nie będą przyjmowane.
Koszty przesyłki, oraz dodatkowe koszty poniesione przez Kupującego nie podlegają zwrotowi.
Towary zwracane bądź wymieniane prosimy przesyłać na adres:

 
Rowerologia

ul.Wójtowska 3

05-660 WARKA
tel: 48 6670215, 604400705

 

 

Zwrot należności Klientom

 

  1. Rowerologia dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

    • anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;

    • zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty lub paczkomatów;

    • uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny.

  2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Rowerologia może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  3. Rowerologia dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

  4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Rowerologia nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa (Poczta Polska PACZKA BIZNES 48H) już od 400,00 zł.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl